dilluns, 13 de gener del 2020

ENS HA DEIXAT L'ESCRIPTORA ISABEL-CLARA SIMÓ

FINS SEMPRE, ISABEL-CLARA SIMÓ

Ens ha deixat una de les grans escriptores de les nostres lletres, Isabel-Clara Simó (Alcoi 1943-2020). Gràcies per tant i per tot, estimada Isabel.

Al llarg de la meua trajectòria professional l'alumnat ha pogut gaudir d'obres tan significatives com Júlia, T'imagines la vida sense ell?, Raquel, Tzoé, Joel, La innocent, Dones, etc.

Hui és un dia de dol profund per la nostra llengua i la nostra cultura. Seguirem estimant-te, seguirem llegint-te.

"Jo també em moriré. I tothom. Però ara estic viva i m'agrada dependre de mi mateixa. Tinc una teoria, saps? No és la més original de les teories, però jo hi crec fermament: tothom ha de ser capaç de ser independent. Un home ha de saber cosir-se un botó i guisar un dinar, i una dona ha de saber guanyar-se la vida. Si no és així, som uns paràsits: depenem dels altres". De Joel, ed. Bromera, pàg. 58.

Llegir és no oblidar, de segur que ho farem!


Isabel-Clara Simó en un encontre amb l'alumnat de l'IES Enric Soler i Godes de Benifaió. Almussafes (2005)
Ressenyes:

Diari Nosaltres La Veu

Entrevista al setmanari El Temps

Diari Vilaweb

Obra i pensament - Conversa amb Isabel-Clara Simó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DE VIVA VEU 2023

  L’IES Sant Vicent Ferrer ha participat novament aquest curs en la fase local del certamen de lectura en veu alta “De Viva Veu” amb una sel...