Són els youtubers que participen en el "30 minuts" d'aquesta setmana. Tenen a YouTube audiències que les televisions no s'atreveixen a somiar. Són autèntics ídols entre els nens, adolescents i joves. Els persegueixen els fans. Omplen estadis. Esgoten llibres. Els busquen els anunciants.
Al juny, Youtube es va tornar a omplir d'imatges de les onades de fans que rebien ElRubius i altres youtubers molt populars a l'aeroport de Mèxic. El cap de setmana del 8 i 9 de juliol els seguidors de Dulceida ompliran la Fira de Barcelona durant el seu festival de moda. Els actes amb youtubers com a protagonistes se succeeixen i arrosseguen sempre multituds.
Quina és la clau de l'èxit d'aquests nois i noies que, fent vídeos sense mitjans i des de casa seva, s'han convertit en estrelles?
YouTube és "la tele" dels joves. I el fenomen suposa una esquerda generacional i comunicativa, una nova manera d'entretenir-se que molts adults ignoren o no entenen.
Un reportatge de: Esther Llauradó i Víctor Díaz
Producció: Sandra Rierola
Imatge: Carles de la Encarnación
Muntatge: Moisès Casanovas
Quina és la clau de l'èxit d'aquests nois i noies que, fent vídeos sense mitjans i des de casa seva, s'han convertit en estrelles?
YouTube és "la tele" dels joves. I el fenomen suposa una esquerda generacional i comunicativa, una nova manera d'entretenir-se que molts adults ignoren o no entenen.
Un reportatge de: Esther Llauradó i Víctor Díaz
Producció: Sandra Rierola
Imatge: Carles de la Encarnación
Muntatge: Moisès Casanovas
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada